معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی روز دوشنبه در آییین افتتاح یا کلنگ زنی این طرح ها، حمایت از پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را از وظایف دولت در راستای اشتغالزایی و اجرای طرح های کارآفرینی کشور عنوان کرد و افزود: همزمان با هفته دولت ۲۹۵ پروژه با بهره مندی از مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در سطح استان اجرا شده است.

جواد رحمتی اظهار کرد: در طول هفته دولت ۷۸۹ طرح در زمینه مختلف آماده افتتاح است که از این تعداد ۳۵۵پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد تومان با همکاری و مشارکت دهیاری ها اجرا شده است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری یئل سویی اهر ، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این منطقه را دارای توجیه فنی و اقتصادی ذکر کرد و با اشاره به موقعیت منطقه ای این پروژه  به جهت واقع شدن در مسیر گردشگری و اتصال آذربایجان شرقی به استان اردبیل ، اجرای این پروژه را گامی مثبت در توسعه گردشگری  منطقه عنوان کرد.

رحمتی اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی ادارات مرتبط شاهد تسریع و تسهیل در اخذ استعلامات و مجوزها و ارائه تسهیلات باشیم تا این پروژه در موعد مقرر هیجده ماهه به مرحله بهره برداری برسد.

شهرستان اهر با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع  شده است.

۷۲۲۵/۶۱۳۲/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.