به گزارش ایرنا، شهردار مراغه روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: این مجتمع ها با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری مراغه و ظرف مدت پنج سال احداث و بهره براری شد.
وی ادامه داد: مجتمع تجاری آتیه (سنتی 3) با مشارکت شهرداری و شرکت آتی ساز با 70 میلیارد ریال هزینه کرد که سهم شهرداری 17 میلیارد ریال و سهم بخش خصوصی 53 میلیارد ریال بود در مدت پنج سال احداث و به بهره برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: این مجتمع در سه طبقه با کاربری تجاری با زیربنای 6 هزار و 327 متر مربع احداث شده که شامل 177 واحد تجاری با سه هزار و 202 متر مربع و سایر امکانات رفاهی و زیرساختی است.
وی گفت: از مجموع واحدهای تجاری احداث شده در قالب این مجتمع سهم شهرداری 42 واحد و سهم سرمایه گذار 135 واحد است.
وی با اشاره به بهره برداری از مجتمع تجاری خدماتی عقیق نیز افزود: این مجتمع نیز با مشارکت شهرداری و شرکت آذرپل به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است.
وی ادامه داد: این طرح در قالب مجتمع سه طبقه ای با زیربنای یک هزار و 959 متر مربع و سرمایه گذاری حدود 31 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده که سهم شهرداری 16.5 میلیارد ریال و سهم سرمایه گذار حدود 14 میلیارد و 950 میلیون ریال بوده است.
وی اضافه کرد: در این مجتمع 85 واحد تجاری با زیربنای یک هزار و 608 متر مربع ایجاد شده که از این تعداد سهم شهرداری 52.5 درصد و سهم سرمایه گذار بخش خصوصی نیز 47.5 درصد است.
وی با بیان اینکه عزم شهرداری، جذب سرمایه گذاری در طرح های عمران شهری است افزود: در این راستا، اقدامات و طرح های مدونی برای رونق شهری توسط مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.