مهرداد سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیاز حوزه عمرانی بویژه در برخی بخش ها، بحث های مدیریتی است که باید با کمک شورای اسلامی شهرها و شهرداری ها حل می شود.
وی اظهار کرد: بزرگترین نیاز طرح های عمرانی این استان جذب سرمایه گذار یا فاینانس های داخلی و خارجی است و در صورت ورود سرمایه گذار بسیاری از برنامه ها را می توان در شهرها اجرا کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های عمرانی تنها راهکار اجرای سریع و به موقع آنها محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: باید بخش عمده ای از طرح های عمرانی کنونی را که قابلیت واگذاری دارند به بخش خصوصی واگذار کرد، دستگاه ها باید زمینه واگذاری این طرح ها را فراهم کنند و فقط به برگزاری مناقصه اکتفا نکنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: باید شرایط واگذاری طرح ها جذاب و ترغیب کننده باشد تا بخش خصوصی برای ورود به این حوزه تشویق شود.
اعتبار مورد نیاز طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی استان زنجان بیش از 6 هزار میلیارد ریال است و طرح سبزه میدان شهر زنجان هم به تنهایی بیش از همین مبلغ اعتبار برای اجرا نیاز دارد.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.