علی زراسوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسانی که درخواست خود برای دریافت کارت ملی هوشمند را تکمیل کرده اند با مراجعه به سامانه #۶۰۹۰*۴* می توانند مراحل صدور کارت ملی خود را رصد کنند.

وی اظهار داشت: کسانی که در سال ۹۷ برای درخواست کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده اند در صورت عدم مراجعه بیش از ۶ ماه برای دریافت کارت ملی هوشمند خود کارت ملی آنان باطل خواهد شد.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد با اشاره به اینکه ۲۷۰ هزارو ۹۴۱ نفر در شهرستان بروجرد بالای ۱۵ سال و متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند، بیان کرد: تا پایان سال ۹۷ تعداد ۲۳۳ هزار و ۹۴۰ نفر درخواست کارت ملی هوشمند داشته اند.

زراسوند اضافه کرد: امسال نیز ۱۴ درصد از متقاضیان معادل ۴۱ هزار نفر در شهرستان بروجرد باید درخواست کارت ملی هوشمند خود را تکمیل و ارائه دهند.  

وی ادامه داد: در چهار ماهه اول امسال سه هزار و ۸۵۶ نفر درخواست کارت ملی هوشمند داشته اند.

وی تاکید کرد: بانک ها و ادارات موظف هستند با رسید دفاتر پیشخوان که مهر دارد کارهای ادارای و بانکی افرادی که هنوز کارت ملی هوشمند آنان صادر نشده انجام دهند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: کسانی که درخواست کارت ملی هوشمند داده اند و هنوز دریافت نکرده اند نیازی نیست به اداره ثبت احوال مراجعه کنند و با در دست داشتن رسید دفاتر پیشخوان می توانند کارهای اداری و بانکی خود را انجام دهند.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.