به گزارش ایرنا اکبر حاج محمدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه 28 درصد مردم این شهرستان در قالب 58 هزار نفر فاقد کارت ملی هوشمند هستند لذا با اجرای این طرح در صدد این هستیم تا همگان بتوانند این کارت را دریافت نمایند و از مزایای آن بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: همکاران ثبت احوال با لباس مخصوص و کارت شناسایی به درب خانه ها مراجعه و جهت جمع آوری درخواست های آنها در زمینه کارت هوشمند ملی اقدام می کنند ضمن اینکه این طرح استانی است و در رفسنجان شروع به کار کرده است.
حاج محمدی تصریح کرد: در این طرح بسیج هم در حوزه هایش اقدام به ثبت نام کارت ملی هوشمند افراد می کند و در این طرح نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، کد پستی و نام مادر از فرد دریافت می شود و هیچ هزینه ای از افراد دریافت نمی شود .
وی بیان کرد: سه دفتر پیشخوان در شهر رفسنجان از جمله عدالت و آبان وجود دارند و افرادی که مایل هستند برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند می توانند به این دفاتر مراجعه نمایند.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال برای دریافت کارت ملی هوشمند فرصت باقی است و در سال آینده افرادی که کارت هوشمند ملی دریافت نکردند در بحث خدمت رسانی با مشکلاتی روبرو می شوند ادامه داد:215 هزار و 667 نفر در شهرستان رفسنجان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند و از ابتدای امسال تا پایان آذر 97 ، 152 هزار و 112 نفر برای ثبت نام اقدام یا کارت دریافت کردند.
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.