به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فرح بخش در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران در خرم آباد در این باره گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان در مهر امسال در ۱۳۱ رشته کاردانی و ۸۶ رشته کارشناسی پذیرش دانشجو خواهد داشت داوطلبان کاردانی از ۲۷ مرداد ماه و داوطلبان کارشناسی از دوم شهریور می توانند به سایت دانشگاه مراجعه نموده و تقاضای خود را ثبت نمایند.

وی افزود: دانشگاه در بخش های خدمات و مدیریت، فرهنگ و هنر و صنعت اقدام به جذب دانشجوبان مربوطه می کند همچنین باتوجه به ظرفیتهای موجود در استان در مهرماه در چند رشته جدید: کاردانی پست ، تکنولوژی آموزشی ، طراحی چاپ ،آرایش زنانه و تولیدات دارویی و در دوره های کارشناسی نیز مربی هنر کودک ،مدیریت تجاری سازی پذیرش دانشجو خواهیم داشت .

فعالیت ۲۰ مرکز آموزشی در استان

سعید فرح بخش با اشاره به تعداد مراکز آموزشی در استان اظهار کرد: در حال حاضر و در مجموع تعداد ۲۰ مرکز فعال در سطح استان مشغول ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در رشته های مختلف هستند .

در پایان مراسم بمناسبت روز خبرنگار رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از خبرنگاران خرم آباد تقدیر و به رسم یادبود هدایایی به آنان اهداد گردید که جا دارد از زحمات امین جعفری مدیر روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان تقدیر و تشکر نماییم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1237197
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.