رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از وجود 1197 صندلی خالی در این دانشگاه خبر داد .

به گزارش"ایلنا" از یاسوج،«عباس ظریفی» گفت: براساس دفترچه انتخاب رشته امسال، مراکز علمی-کاربردی استان 3020 نفر ظرفیت پذیرش دانشجو را داشتند .

وی افزود: پس از اعلام نتایج در مهلت مقرر برای ثبت‌نام 1823 دانشجو نام‌نویسی کرده و پیش‌بینی می‌شود با در نظر گرفتن تکمیل ظرفیت این آمار افزایش پیدا کند .

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با این تعداد ثبت‌نامی حدود 60 درصد ظرفیت مراکز علمی-کاربردی استان تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 درصد از ظرفیت مراکز علمی-کاربری استان خالی باقی مانده است .

ظریفی با بیان اینکه 90 رشته تحصیلی در سطح استان داریم، تصریح کرد: از این تعداد 52 رشته در مقطع کاردانی و 38 رشته در مقطع کارشناسی است.

وی ادامه داد: از مجموع رشته‌ای دانشگاه علمی کاربردی استان طی مهرماه امسال در 35 رشته کاردانی و کارشناسی برای اولین بار پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع تا قبل از پذیرش مهرماه 5600دانشجو در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که با پذیرش مهرماه این تعداد دانشجو به 7400دانشجو خواهد رسید.

ظریفی گفت: 30 درصد از دانشجویان این دانشگاه را بانوان و 70 درصد را آقایان تشکیل می دهد.

وی بیان کرد: این دانشجویان در سه حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی با 54 درصد، صنعت با 42 درصد و فرهنگ و هنر با 4 درصد تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این دانشگاه با 11 مرکز فعالیت دارد که از این تعداد 6 مرکز دولتی و 5 مرکز خصوصی است و یکی از مراکز خصوصی در جوار صنعت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.