مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: استخر آموزش و پرورش 8 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد مهرافزون در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: عملیات ساخت استخر آموزش و پرورش بروجرد از سال ۱۳۹۱ یعنی حدود ۸سال پیش آغاز شده اما این پروژه تاکنون بلاتکلیف مانده است.

وی تصریح کرد: استخر آموزش و پرورش بروجرد تاکنون حدود ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یکی از مطالبات اصلی و اساسی فرهنگیان خدوم  و دانش‎آموزان بروجرد است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه بعد از توقف ۸ ساله  با رایزنی و پیگیری با مسئولین، فرماندار و نمایندگان شهر و نیز در شورای آموزش و پرورش مطرح شد.

مهرافرون بیان کرد: عدم تخصیص بودجه و اعتبار یکی از مشکلات اساسی این پروژه بود که با پیگیری عباس گودرزی نماینده شهر بروجرد و بازدید از این پروژه در دستور کار قرار گرفت و ۵ میلیارد تومان از اعتبار ملی به آن اختصاص  داده شد.

وی اضافه کرد: برای ساخت و ساز این پروژه کارشناسانی به محل پروژه فرستاده شدو اظهار داشتند برای تکمیل این پروژه در حال حاضر  به حدود ۵میلیارد تومان اعتبار لازم  بوده که امید است بزودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه باشیم  و شروع به ساخت و ساز شود.

مهرافزون ادامه داد: ساخت و ساز این استخر و مورد بهره برداری قرار گرفتن آن نه تنها موجب خشنودی فرهنگیان و دانش آموزان می‎ شود بلکه موجب بازدهی رفاهی و اقتصادی نیز برای آموزش و پرورش خواهد بود.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد ابراز امیدواری کرد با تخصیص این بودجه در سال ۱۳۹۸ از اعتبار ملی تا پایان سال شاهد بهره‎برداری این پروژه استخر برای فرهنگیان و دانش آموزان باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.