به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: استانداردسازی و نوسازی مدارس قدیمی و تامین کمبودهای فضای آموزشی در شهرستان باید در اولویت مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در عجب‌شیر یادآور شد: متأسفانه مرکز شهرستان همچنان از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برد و این مشکل باید با ایجاد تعامل و هماهنگی با خیران مدرسه ساز برطرف شود.

اصغرپور همچنین از شهردار عجب‌شیر خواست تا روند ساخت مدرسه پروین اعتصامی که با بهره‌برداری از آن بخشی از کمبود فضای آموزشی شهرستان را برطرف می شود تسریع بخشد.

وی به مدرسه در حال ساخت خضرلو و توقف عملیات ساخت در آن نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با شناسایی پیمانکار از سرگرفته می‌شود.

وی همچنین از تخصیص اعتبار برای بازسازی اردوگاه آموزش و پرورش در رحمانلو خبرداد و افزود: برای بهسازی این طرح ۱۱۰میلیون تومان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط باید نهایت همکاری را با آموزش و پرورش در فراهم‌کردن بستر مناسب برای حضور پرنشاط دانش آموزان در محیط آموزشی داشته باشند.

۲۴ هزار کلاس فیزیکی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد که از این تعداد حدود هفت هزار کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی و هفت هزار کلاس دیگر نیازمند مقاوم سازی است.

۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۲۵ مدرسه و فضای آموزشی عجب‌شیر مشغول تحصیل هستند.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.