رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان گفت: 3 میلیارد تومان برای تکمیل استخر دانش‎آموزی اشترینان نیاز است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، امیر صارمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات ساخت این پروژه از سال گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: استخر دانش‎آموزی اشترینان تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که دارای یک استخر کودک و یک استخر بزرگسال است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و امسال از اعتبارات استانی نیز 2 میلیارد و 50 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص داده شده است.
صارمی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار این استخر پایان سال 99 به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بیان کرد: ساخت و ساز این استخر و مورد بهره‎برداری قرار گرفتن آن نه تنها موجب خشنودی فرهنگیان و دانش‎آموزان می‎شود بلکه موجب بازدهی رفاهی و اقتصادی نیز برای آموزش و پرورش خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان ادامه داد: آموزش و پرورش اشترینان دارای 5750 نفر دانش‎آموز و ۵۸۱ نفر فرهنگی است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.