شهردار خرم آباد در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در بحران‌های مختلف مانند سیلاب اخیر به همراه مسئولان و نیروهای شهرداری حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، وحید رشیدی در مراسم روز خبرنگار با تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران به ویژه شهید صارمی اظهار داشت: شهید صارمی‌ها تا آخرین لحظات عمرشان به رسالت دینی و کاری خود عمل کردند و ما نیز امیدواریم با الگوبرداری از این بزرگان بتوانیم به وظایف خود در قبال کشور شهر و شهروندان عزیز عمل کنیم.

وی افزود: خبرنگاران ما در بحران‌های مختلف مانند سیلاب اخیر به همراه  مسئولان و نیروهای شهرداری حضور داشتند و توانستند با انعکاس کمبودها و همچنین  تلاش‌های نیروهای شهرداری نقش موثری را در جلب توجه دولتمردان محترم ایفاکنند.

 رشیدی خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و زیان آور خواند و تصریح کرد :خبرنگاران از  زحمتکش ترین و مفید ترین اقشار جامعه هستند ولی از لحاظ درآمد و مزایایی چون مسکن ، بیمه و  امنیت شغلی در سطح کم درآمدترین ترین کارکنان دستگاه‌های دولتی هم نیستند.

شهردار خرم آباد با اشاره به عزم مدیریت شهری خرم آباد در راستای برقراری تعامل مثبت با جامعه خبرنگاران و  رسانه‌ها، خاطر نشان کرد: تمام سعی ما بر این است که با بهره گیری از نظرات ، مطالب ، انتقادات و پیشنهادات اهالی قلم هرچه سریع‌تر مسیر  توسعه را بپیماییم  و با قدرت بر مشکلات چیره شده تا خرم آباد را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.