به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد اسلامی در این رابطه گفت: در ۲۵ استان کشور شاهد سیلاب بودیم که با بسیج نیروهای راهداری و راه و شهرسازی شروع به بازسازی و ترمیم راه های روستایی و اصلی کردیم که تعداد نیروهای فعال حدود 12000 نفر شبانه روز به کار مشغول بودند.

وی افزود : یکی از نگرانی های مردم استان تخریب جاده خرم آباد- پلدختر است که زندگی بسیاری از روستاییان و ساکنان شهرهای اطراف آن به این جاده بستگی دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازسازی جاده پلدختر انجام می شود اظهار داشت: مطالعات فنی و مهندسی و زمین شناسی در حال انجام است و این محور با رعایت استانداردها و با عرض دو متر و طول ۸۵ کیلومتر طراحی شده است و تونل هایی نیز در این محور پیش بینی شده است.

همت قرارگاه خاتم و راه اندازی پروژه

محمد اسلامی همچنین ادامه داد : با همت قرارگاه خاتم امیدواریم این پروژه با سرعت راه اندازی شود. در کنار آن کار ترمیم جاده قبل را انجام خواهیم داد تا مردم یک جاده دسترسی محلی داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده گفت:تا پایان مردادماه تعمیر واحدهای مسکونی سیل زده به اتمام می رسند خبر داد و تا قبل از بارندگی‌ها سعی می‌کنیم جاده قدیم پلدختر را ترمیم کنیم.

وی در مراسم افتتاح پروژه های راهداری لرستان گفت: در جریان سیل شاهد خسارت های زیادی به حوزه های مختلف استان به ویژه حوزه راه و شهرسازی بودیم اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته راه ارتباطی ۷۰۰ روستا که قطع شده بود برقرار شد و اقدامات جایگزین را در  در دستور کار داریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1232678
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.