به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز پروژه‌های حوزه راه استان اظهار داشت: با وجود مسائل و تنگناهای موجود در سال‌های گذشته وزارت راه فعالیت‌های خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: وزارت راه با حضور جهادی خود در کمترین زمان ممکن راه ارتباطی مناطق سیل‌زده را برقرار کرد.

استاندار لرستان گفت: طی چند سال اخیر سیستم اداری کشور به بی‌تحرکی محکوم شده بود که ما در این حادثه خلاف آن را شاهد بودیم و با وزارت راه به موقع، چابک و سریع حرکت کردن را دیدیم.

وی افزود: باید فعالیت‌ها مستندسازی شوند و برقراری راه ارتباطی ۷۰۰ روستا با حداقل امکانات کار راحتی نیست در گام بعدی برقراری ارتباط راه پلدختر و ساخت و نصب نزدیک به یک کیلومتر پل‌ مدنظر قرار گرفت که در فاصله کم ارتباط خیلی از روستاها برقرار شد.

خادمی تاکید کرد: نیازمند مستندسازی در این رابطه هستیم و باید به مردم بگوییم که می‌توانیم کارها را انجام دهیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در بحث پلدختر نمره قابل قبولی را می‌توان به حوزه راه و شهرسازی داد، اضافه کرد: همچنین برای تامین زمین این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و ساخت و ساز شروع شد که ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم این فعالیت‌ها خیلی از کارها باقی مانده و باید به صورت برنامه بلندمدت انجام دهیم گفت: در همین راستا باید سرعت کار را بالا برد و مدت زمان انجام روند تشریفات کم شود همچنین منابع جدید مالی پیگیری شود تا کار را آغاز کنیم.

خادمی بیان کرد: قطعا مردم این زحمات را می‌بینند اما به دلیل حجم بالای خسارات این اقدامات خود را نشان نمی‌دهند برای همین باید برجسته شوند.

استاندار لرستان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود جلسه بزرگتری با حضور مسئولان کشوری برگزار شود و از زحمات این افراد تشکر شود چراکه کار بزرگ و سنگینی است که در استان انجام شد.

/۶۰۶۰/۳۲۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.