به گزارش ایرنا، علیرضا شیروی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستان اظهار داشت: با همدلی خاص که یادآور دوران جنگ بود این عملیات رسانه ای انجام شد بطوریکه حتی با استان های سیلزده دیگر هم قابل مقایسه نبود.

وی ادامه داد: اکنون باید درکنار مردم باشیم بعضا در انعکاس چالش های سیل لرستان با واکنش های نامناسبی مواجه می شویم نمی توانیم همه چیز را گل و بلبل نشان دهیم.

وی افزود: توسعه و رسیدگی به مشکلات مردم راهبرد اصلی ما بوده که نیازمند سند توسعه استان در همه جنبه ها هستیم و این سند باید مطالعه شود.

شیروی بیان کرد: در سالجاری رویدادهای خبری مهمی پیش روی ما است و باید در این راستا افزایش امید در مردم را دردستور کار قرار دهیم چراکه دشمن سعی دارد ناامیدی را در جامعه گسترش دهد.

وی اضافه کرد: اکنون شاهد نبرد اقتصادی و رسانه ای دشمن هستیم، ۲۵۰شبکه متخاصم علیه نظام فعالیت دارند و باید نقاط قوت نظام را انعکاس دهیم.

وی بیان کرد: راهبرد ما مشارکت حداکثری در انتخابات است دشمن فعالیت های خود را شروع کرده و نظرسنجی ها حاکی از آن است که مشارکت امسال بالاتر خواهد بود.

وی ادامه داد: رسانه ها نباید روابط عمومی دستگاه ها باشند بلکه باید راهبرد داشته باشند این یک فرهنگ است که بین برخی مدیران باب شده و از رسالت رسانه به دور است و تاحدی به عدم وجود سواد رسانه ای بر می گردد.

۷۲۷۳/۳۲۱۰/۷۲۶۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.