به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز پنج شنبه در همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر این شهرستان افزود: در شرایطی فعلی که دشمن در تلاش برای جنگ روانی در جامعه است مقابله با این ترفند از طریق ارایه عملکرد مطلوب خدمات نظام از سوی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی ضروری است.
وی اظهار کرد: انتظار می رود با تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های خلخال از طریق برگزاری انتخابات بزودی خلا تولید خبر و اطلاع رسانی منطقه پرشده و جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.
او با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی منطقه از حالت طغیان و ویرانگری خارج شده و ارامش نسبی به خود گرفته است، اظهار کرد: اگر روابط عمومی ها با اطلاع رسانی به موقع وارد عمل شوند شایعات ایجاد شده در فضای مجازی تاثیری در افکار عمومی نخواهد داشت.
او اظهار کرد: در بسیاری از موارد عدم ورود روابط عمومی دستگاه های اجرایی در خصوص وضعیت بازار موجب افزایش آشفتگی،گرانی و سردرگمی مردم و سوء استفاده دشمن از این وضعیت می شود.
بابایی گفت: در حالی که تولید خبر و ارتباط تنگاتنگ با رسانه های خبری شهرستان بخشی از وظایف روابط عمومی ها است، ایجاد ارتباط و کسب خبر از افکار عمومی در مورد عملکرد دستگاه های اجرایی نیز از وظایف آنها است.
وی با انتقاد از نوع و نحوه نگاه صدا وسیمای مرکز اردبیل به خلخال در خصوص پخش و اخبار مربوط به این منطقه گفت:تنگ نظری دراین رسانه ملی استانی به این شهرستان همچنان به قوت خود باقی است .
وی همچنین از صداو سیما به خاطر کم توجهی به این شهرستان انتقاد کرده و خواستار تغییر رویه آن از جمله در انعکاس اخبار منطقه شد.
در این مراسم از روابط عمومی های برتر تجلیل شد.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.