عباس رضایی روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان در تالار شهروند افزود : در چنین شرایطی  مردم مشکلات معیشتی  را به پای دولت نمی گذارند و آگاه هستند زیرا در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی قرار داریم. 

وی با اشاره به این که مردم اصفهان در تاریخ انقلاب اسلامی همدلی و پشیبانی خود را از نظام نشان دادند ،خاطرنشان کرد : همدلی و همزبانی بسیار ستودنی  بین مردم و نهادهای اجرایی استان وجود دارد که این مهم با رهنمودها و راهنمایی های آیت الله مظاهری  رییس حوزه علمیه  اصفهان و آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان حاکم شده است.

وی خاطرنشان کرد : مردم از این جنگ شدید اقتصادی  و واقع شدن در شرایط سخت همچنان پشیتبان نظام اسلامی هستند و با صبر و متانت و استقامت این جنگ را به نفع خود رقم خواهند زد.

استاندار اصفهان با اشاره به این که دولت از کاهش مشکلات معیشتی مردم غافل نبوده است به کاهش نرخ  بیکاری در اصفهان اشاره و اضافه کرد : این نرخ بیکاری در اصفهان در بهمن سال 97 ،  13.3 درصد بود و در بهار 98 به  10.7درصد رسید و این موفقیت در پی امیدواری و نشاط مردم و راهنمایی های ائمه جمعه حاصل شده است.

رضایی ادامه داد : با عنایت خداوند پس از 12 سال باردیگر توانستیم آب کشت محصولات بهاره شرق و غرب این استان را تامین  کنیم.

وی با بیان این که انتظار است با حمایت ائمه جمعه انتخابات پرشوری را در سال جاری در جهت وفاق ملی برگزار کنیم ، گفت :  اطمینان داریم مشکلات مقطعی اقتصادی و تحریم ها نمی تواند بر اراده ملت برای پیشرفت و توسعه تاثیر بگذارد و ائمه جمعه برای ایجاد امید و نشاط در مردم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: انتظار است ائمه جمعه استان در راستای تحقق معنویات رهبری امید بخشی را در جامعه و در جوانان زنده کنند.

رضایی با اشاره به این که اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی شناخته می شود ، گفت : انتظار داریم که در آستانه محرم ائمه جمعه استان از هم اکنون در این بخش اقدامات موثر و تبلیغات تاثیرگذاری را انجام دهند.

وی اظهارامیدواری کرد با اتحاد و هماهنگی و همدلی در جهت خدمت به مردم و اجرای وظایف خود تلاش کنیم. 

استان افزون بر پنج هزار نفری اصفهان 24 شهرستان دارد.

2093/6026/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.