نماینده ولی‌فقیه در لرستان نماز جمعه را عامل حضور و نگهداری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: در نماز جمعه توطئه دشمنان و استکبار جهانی خنثی می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه، اظهار کرد: وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) منشأ برکات است کمااینکه برکت حضرت فاطمه معصومه(س) تشکیل حوزه علمیه است.

وی با ذکر این مطلب که هدف از بزرگداشت چهلمین سال نماز جمعه قدرشناسی عنایات الهی است، اضافه کرد: چهل سال است که نماز جمعه به ما خدمت کرد و ما امسال باید به نماز جمعه خدمت کنیم.

آیت‌الله میرعمادی از برکات خدای متعال را نماز جمعه برشمرد و گفت: نماز جمعه در اوایل انقلاب، تمام پایگاه‌های ضدانقلاب را از بین برد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که دیدار مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن باعث یاس استکبار جهانی شد، ادامه داد: امروز مواجه انقلاب اسلامی ایران با آمریکا است.

امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که نقش نماز جمعه در معنویت در نماز جمعه بصیرت‌افزایی و معنویت‌افزایی است.

این مفسر قرآن‌کریم از عوامل مهم نگهداری مردم در صحنه را نماز جمعه دانست و یادآور شد: کید دشمنان در نماز جمعه خنثی می‌شود.

وی نقش نمازجمعه در پیگیری مشکلات مردم را سازنده و مهم ارزیابی کرد و افزود: نمازجمعه حلقه وصل مردم و حکومت است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که نماز جمعه سطح آگاهی مردم را ارتقا‌ می‌دهد، تصریح کرد: از افتخارات نمازجمعه این است که شخصیت‌های برجسته نظام به‌عنوان امام جمعه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تقدیم شهدای محراب را از افتخارات نماز جمعه برشمرد و گفت: امروز در فضای امن جامعه می‌بینیم ائمه جمعه مورد هدف قرار می‌گیرند.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و انقلابی برای چهلمین سال برپایی نمازجمعه، بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه در لرستان در سطح شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

این مفسر قرآن‌کریم بر فضاسازی محیطی و تبلیغاتی برای چهلمین سال برپایی نماز جمعه تاکید کرد و افزود: تقویت نماز جمعه موجب صیانت از انقلاب است‌.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.