به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز شنبه در جلسه تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم انقلاب در جمع شماری از مدیران استان افزود: باید دید چه کارهایی در محورهای بیان شده در این بیانیه مهم از دست مسئولان بر می آید تا روی آن تمرکز و برنامه ریزی کنند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: به نظر می رسد برای تسریع در نتیجه بخشی تصمیمات باید برنامه ریزی کوتاه مدت تا یکساله و میان مدت داشته باشیم تا مردم خروجی عملکرد مسئولان را عینی مشاهده کنند.
امام جمعه زنجان به حضور میدانی مدیران کارگروه رفع موانع تولید استان اشاره و تصریح کرد: این نحوه حضور و مشاهده مشکلات از نزدیک تاثیر مستقیم بر تصمیم گیری ها دارد و قدم خوبی به شمار می رود.
حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: نگاه رهبری همواره به موضوعات از جمله این بیانیه واقع بینانه بوده، لذا توصیه های ایشان نیز راهبردی و ظرفیت عملیاتی شدن داشته است.
امام جمعه زنجان گفت: دشمن با تمام توان خود ناامیدی و یاس را در جامعه پمپاژ می کند، لذا همه وظیفه داریم تا باعملکرد مناسب و ابزاری که در دست داریم در جامعه امید و آرامش ایجاد کنیم.
حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند و نباید از این نقش غافل شد، همچنین برای ثمر داشتن این جلسات هر پیشنهاد از سوی اعضا باید پیوست اجرایی و فرهنگی داشته باشد.
امام جمعه زنجان افزود: بیشتر بار این بیانیه بر دوش جوانان است و باید فعالان حوزه جوانان و طلاب حوزه علمیه در این باب از پیشگامان عمل به منویات رهبری معظم باشند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.