به گزارش ایرنا، اسد عبداللهی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری افزود: عرضه دام زنده در ورودی الشتر و کوهدشت بیش از سایر نقاط مشاهده می شود که تذکر های لازم به فعالان این عرصه داده شده است.
وی همچنین با انتقاد از تخلیه نخاله های ساختمانی و زباله در برخی مناطق گردشگری اظهار داشت: مسیر دسترسی به آبشار نوژیان سه بار از وجود زباله پاک شده است.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی طرح ها متولی مشخصی ندارند اما در زمان بهره برداری همه عکس می گیرند و طرح را به خود نسبت می دهند.
فرماندار خرم آباد گفت: این شهرستان سال های گذشته یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران بوده و با داشتن یک سوم جمعیت استان، 70 درصد جاذبه های گردشگری را به خود اختصاص داده است.
عبداللهی ادامه داد: بجز جاذبه های تاریخی و طبیعی، آب و هوای بسیار مطلوب و مهمان نوازی کامل مردم خرم آباد 2 امتیاز اصلی برای ورود میهمان نوروزی به این شهر است.
وی گفت: این ویژگی ها موجب شد نوروز امسال بازدید های روزانه از قلعه فلک الافلاک و آبشار بیشه به ترتیب تا10 و 12 هزار نفر برسد.
وی با بیان ایکه برخی زیرساخت های لازم همچنان در خرم آباد ایجاد نشده اظهار داشت: نوروز 97 حدود 50 مشکل در خرم آباد احصا شده که اکنون نیمی از این مسائل حل و فصل شده است.
فرماندار خرم آباد نبود پایانه برون استانی را از مشکلات اصلی مرکز استان در سال های گذشته دانست و افزود: زیرگذر بهارستان پس از چندسال همچنان ناتمام مانده و اکنون آسفالت خط شرقی آن به دلیل بارندگی نیمه کاره است.
عبداللهی با تاکید بر رفع مساله شهربازی خرم آباد تصریح کرد: جمعیت متمرکز در شهر 400 هزار نفر هستند که با توجه به سفرهای روزانه از شهر و روستاهای اطراف، تعداد سرویس های بهداشتی در مرکز استان اندک است.
وی با انتقاد از عدم جانمایی پارکینگ در هتل و مراکز تجاری خرم آباد گفت: در برخی مواقع درگیری هایی به دلیل نبود جای پارک ایجاد می شود و افرادی که سال های گذشته در خصوص احداث پارکینگ کم کاری و خیانت کرده اند امروز باید پاسخگو باشند.
به گفته وی بجز ظرفیت خانه معلم و مرکز آیت الله کمالوند، امکان اسکان روزانه پنج هزار نفر در مرکز استان فراهم شده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.