غلامرضا فرخی روز سه شنبه در کارگروه گردشگری استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری کرمان ضمن ارائه گزارشی از یازدهمین نمایشگاه گردشگری کرمان که با حضور 31 استان و 200 غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی جنوب شرق برگزار شد افزود: این دوره از نمایشگاه مورد استقبال خوب مردم واقع شد.
وی تصریح کرد: شناساندن و معرفی ظرفیت و قابلیت های گردشگری استان کرمان با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی مختلف ممکن می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان کرمان حضور غرفه ‌های بومگردی را نکته قابل توجه یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان دانست و اظهار داشت: امسال ظرفیت های استان یه خوبی به علاقمندان حوزه گردشگری معرفی شد.
فرخی با اشاره به برپایی بازارچه‌ های صنایع دستی ویژه ایام نوروز گفت: بازارچه ‌های نوروزی نیز یکی از جاذبه ‌های گردشگری هر شهرستان است که مورد استقبال گردشگران قرار می ‌گیرد و علاوه بر عرضه صنایع دستی، غذاهای محلی، موسیقی محلی و غیره نیز ارائه می ‌شود.
وی ادامه داد: برپایی 15 بازارچه نوروزی در سال 98 برای شهرستان‌ های دارای گردشگر استان کرمان در دستور کار قرار دارد اما به دلیل کمبود اعتبارات در این بخش با مشکل مواجه هستیم و تاکنون هیچ اعتباری دریافت نکرده ایم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.