به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه، با اشاره به جنگ های روانی اقتصادی پیش روی کشور، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که بین مردم و نظام فاصله ایجاد کندو در فضای غبارآلود حرکتشان را از مسیر ولایت کج نماید و این همان فتنه است.
وی با تاکید بر اینکه کسانی که از مسیر ولایت دور شوند در دام مستکبرین گرفتار می شوند و این ترفند استکبار است، عنوان کرد: امروز وظیفه داریم هم دستاوردهای گذشته را با افتخار بگوییم و هم مردم را نسبت به آینده امیدوار نماییم.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال باید متفاوت تر وپررنگ تر از سالهای گذشته جشن های چهل سالگی انقلاب را در سراسر ایران اسلامی برگزار نماییم.
امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی بهتری نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید داشته های انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن برای مردم تشریح و تبیین شود و حاصل آن به وحدت و انسجام ملی ختم شود.
وی تصریح کرد: باید با وحدت، همدلی و انسجام در تحقق آرمان های والای انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و ایجاد امیدآفرینی در جامعه گام برداریم.
فرماندار سلسله نیز با تاکید بر مشارکت حداکثری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در برنامه های دهه مبارک فجر، اظهار داشت: باید فضا را به گونه ای ایجاد نماییم که مردم یقین داشته باشند هم نماینده آنان هستیم و هم برای آنان کار می کنیم.
شریف خسروی با اشاره به اینکه حضور میدانی و بودن در میان مردم و بیان واقعیت دلها را به واقعیت انقلاب اسلامی متمایل می کند، عنوان کرد: ما نمی گوییم که آنچه شایسته مردم است برایشان انجام داده ایم اما می توانیم بگوییم با توجه به واقعیت هایی که وجود دارد جمهوری اسلامی سعی می کند زندگی خوبی را برای مردم رقم بزند اما در این بین مردم گله مندی هایی دارند که ناشی از رفتارهای سلیقه ای ما مسئولان است.
خسروی با اشاره به اینکه افرادی هستند که از جایگاه بزرگان سوء استفاده می کنند، تصریح کرد: همین فاصله مردم را از نظام زیاد می کند، انقلاب اسلامی در میان مدل های حکومتی یک مدل بی جایگزین است ما باید به گونه ای رفتار کنیم که ارزش این مدل و ارزش این شیوه حکومت داری مبتنی بر اخلاق برای مردم جا بیفتد.
فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه ارزش کار ما ارزش انقلاب اسلامی را معلوم می کند، تصریح کرد: ارزیابی کار ماست که به ارزیابی کار انقلاب گذاشته خواهد شد لذا انتظار داریم که تمامی مسئولان دستگاه های شهرستان همواره ارباب رجوع را تکریم نمایند و در خدمت آنان باشند تا مردم شیرینی انقلاب اسلامی را بچشند.
وی افزود: هرجا هم که نتوانستید برای مردم کاری انجام دهید آنان را توجیه کنید، افراد جامعه نسبت به محدودیت ها و فرصت های ما اطلاعی ندارند لذا باید آنجا که فرصتی هست در اختیارشان قرار دهید و آنجا که محدودیتی هست برایشان تشریح کنید.
فرماندار سلسله با تاکید بر تغییر نوع روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: شما به نمایندگی از نظام دارید زحمت می کشید، دشمنان ما به نفعشان است که نظام تولیدی ما شکل نگیرد لذا باید برای تعهدمان به نظام و مردم و خون شهدا، در خدمت مردم باشیم آنوقت است که انقلاب اسلامی خودش را نشان می دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان با محوریت روابط عمومی فرمانداری و صدا و سیمای شهرستان بنر واحدی طراحی کنند که هرکدام از ادارات عملکرد خود را در آن فرمت خاص لحاظ کنند و تمامی آنها در جایی نصب شوند که مردم عملکرد ادارات را به چشم ببینند.
خسروی خاطرنشان کرد: باید فضا را به گونه ای فراهم کنیم که منجر به ایجاد نشاط و شادابی و افزایش روحیه امید در مردم شود.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.