به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اژه ای روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت یاد شهدای فاجعه هفتم تیر در گلستان شهدای اصفهان افزود: در آن زمان جو شدید علیه امام راحل، انقلاب اسلامی و جوان های رزمنده و کسانی که قبل از انقلاب در کنار رزمندگان ارتش سد محکمی در مقابل دشمنان ایجاد کرده بودند حاکم بود.
وی اضافه کرد: در آن زمان فقط شهید بهشتی نبود که مورد هجمه قرار می گرفت بلکه جوانان، رزمندگان و پاسدارانی بودند که گمنام حرکت کردند و همچنان گمنام ماندند.
وی افزود: فاجعه هفتم تیر، شب قدری برای انقلاب و نظام بود و سرنوشتی را رقم زد که موجب بیداری ملت شد.
حجت الاسلام اژه ای افزود: امید است امروز موجی که دشمنان منزوی به راه انداخته اند و عناصر کینه توز داخلی به آن دامن می‌زنند با هوشیاری و تدبیر مردم و استفاده از تجربیات گذشتگان خنثی شود.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید برای مقابل نقشه دشمنان فلج ارادی نشوند و برغم گرفتاری ها، صحنه را خالی نگذارند و میدان را به دشمن نسپارند.
پیشکسوت انقلاب افزود: دشمن می داند که برای همیشه نمی تواند ملت ایران را بفریبد ولی شاید تنها بتواند در یک فرصت کوتاه در مردم تردید ایجاد کند و ضربه بزند که باید این لحظات حساس را دریابیم.
حجت الاسلام اژه ای افزود: از آثار مهم شهید بهشتی که در قانون اساسی جلوه گر شد می توان به احیاگری اصل ولایت فقیه و قرار دادن سپاه پاسداران در قانون اساسی اشاره کرد.
مراسم سالگرد فاجعه هفتم تیر با حضور تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی، قضایی و نظامی و خانواده شهدا در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
در پایان این مراسم با نثار شاخه گل بر مزار مادر شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر ، به مقام آنها ادای احترام شد.
اول تا هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.
ت/6994/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.