به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید شعبانی روز شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان بیجار اظهار کرد: مسئولان باید موقع انتقاد، ارزش های انقلاب اسلامی و تصور مردم را در نظر داشته باشند؛ ضمن آنکه انتقادات باید سازنده و دقیق بیان شود.
وی افزود: رسانه های مردمی نباید با انعکاس برخی از اخباری که صحت ندارد و یا نیاز به تحقیق دارد، برای جامعه مشکل ایجاد کنند.
شعبانی با اشاره به اینکه زبان رسانه، رسا ترین زبان دنیا است، گفت: رسانه های دلسوز باید در کنار انعکاس واقعیت ها و مشکلات، خط قرمزهای انقلاب اسلامی را رعایت کنند.
او اضافه کرد: انقلاب اسلامی و حفظ ارزشها، فقط وظیفه سپاه پاسداران نیست؛ چرا که انقلاب اسلامی با حمایت مردم شکل گرفته و این انقلاب، متعلق به همه آحاد جامعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار با اشاره به قدمت فرهنگی و تاریخی منطقه گروس، یادآور شد: فرهنگ غنی و چند هزار ساله مردم شهرستان بیجار، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و این در حالی است که برخی از نقطه نظرها، از این فرهنگ عالی، به دور است.
سرهنگ شعبانی رسانه ها را تیغ دولبه تعبیر کرد و افزود:رسانه ها باید با حفظ ارزشها و تشخیص خط قرمزهای انقلاب اسلامی، به نحوی عمل کنند که آب به آسیاب دشمنان اسلام نریزند.
وی ضمن تقدیر از خبرنگاران انقلابی شهرستان بیجار تاکید کرد: اتحاد و هم فکری اصحاب رسانه درشهرستان بیجار، از برکات انقلاب اسلامی است و مسئولان باید از این ظرفیت برای ارائه خدمات بهتر به مردم به خوبی استفاده کنند.
بیجار در 142 کیلومتری شمال شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.