رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:اصل کار بسیج رسانه، تربیت و ارتقای نسل جدید رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین رسالت بسیج رسانه، انسجام بخشی بین رسانه‌های خوب،ارزشی و اثرگذار وطنی است.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ حسن جعفری در نشست امضای تفاهم‌نامه پیرامون برگزاری دوره‌های خبرنگاری و آموزش شهروند خبرنگار رشت با بیان اینکه ما به دنبال تربیت و پرورش خبرنگار و رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: منحصرکردن انقلاب و انقلابی به افرادی که فقط دوران انقلاب را درک کردند کار اشتباهی است و تقسیم مردم به تند‌رو و کندرو ، سوغات بیگانه و محصول لیبرال دمکراسی است و این هم که از همه افراد به یک اندازه و درجه ، توقع عمل انقلابی داشته باشیم خطاست.‌

محسن جعفری افزود: انقلابی بودن تنها به ظاهر و لباس نیست بلکه به اندیشه انقلابی و عمل به آن اندیشه انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان یادآور شد: اصل کار بسیج رسانه، تربیت و ارتقا نسل جدید رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین رسالت بسیج رسانه ، انسجام بخشی بین رسانه های خوب،ارزشی و اثرگذار وطنی است.

وی در معنای واژه بسیج گفت: بسیج یعنی خدمت بی منت و خالصانه و همچنین آتش به اختیاری یعنی انجام کارها عقب مانده و زمین مانده توسط افراد توانمند و متخصص و کاردان اما به اندازه توان این افراد .

جعفری همچنین تصریح کرد: در تلاشیم تا با تربیت شهروند خبرنگار در طرح سرای محله ،خبرنگاران تراز انقلاب در سراهای محله نقش محوری و تاثیر گذار داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید نقد سازنده در رسانه ها صورت بگیرد، گفت: تخصص باید در کنار تعهد قرار بگیرد لذا بسیاری از افراد متخصص در بین رسانه‌ها وجود دارند و باید تعهد نیز در بین اصحاب رسانه تقویت شود چون دغدغه استان ارتقای منزلت خبری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.