به گزارش ایرنا، آیین تکریم فرماندار قبلی و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان طارم شامگاه شنبه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان طارم برگزار شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ادامۀ آرمانهای شهدا و امام شهدا را رمز موفقیت و دوام انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به فراز و فرودهای انقلاب در طی چهل سال گذشته، این مسیر طولانی و سخت خوشبختانه با عزت و سربلندی سپری شده و به مرز پختگی خود رسیده است.
فرامرز نیک سرشت جابجایی مناصب و قدرت ها را به مثابه آزمون توانایی مدیران از دید خود مدیران و مردم عنوان کرد و افزود: در روند جابجایی مناصب، هم خود مدیر و هم مردم متوجه می شوند که چقدر یک مسئول در امور محوله توانایی داشته، پس بهتر است فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرده و با تمام وجود از آن استفاده کنیم، چرا که این فرصت ها هر چند طولانی ولی گذرا است.
نیک سرشت، وجود محدودیت ها را جزئی از مدیریت اجرایی برشمرد و گفت: یک مدیر خوب آن زمانی موفق خواهد بود که با وجود محدودیت ها و بضاعت موجود، با برنامه ریزی دقیق و ارائه راهکارهای نوین در جهت حل مشکلات مردم عمل و رضایت مردم را جلب کند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از سرپرست جدید فرمانداری شهرستان طارم خواست تا با ایجاد وحدت و انسجام بین همه گرایش ها و همچنین هماهنگی و هم افزایی در بین دستگاه های اجرایی، مسائل مربوط به شهرستان را در همه بخش ها با سرعت بالایی پیگیری کرده و پیش ببرند.
به گزارش ایرنا، ستار صفری پیش از این به مدت 30 ماه معاون فرماندار طارم بوده و مدت 15 ماه سابقه بخشدار بخش چورزق این شهرستان را در کارنامه کاری خود دارد.
در این مراسم 'ستار صفری' به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان طارم معرفی شد و از خدمات هشت ماهه فریدون هاشم نژاد فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.