به گزارش ایرنا حجت‌ الاسلام ‌و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار استاندار خراسان جنوبی و معاونان وی افزود: بیکاری، رکود و دیگر مشکلات معیشتی در کشوری مثل ایران که پر از نعمت خدادادی است، مفهوم ندارد و اگر فقط از چند درصد توان خود و ظرفیت کشور استفاده شود، وضع مردم و کشور خوب می شود.
وی اظهار کرد: امسال برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و عمل به تکلیف، مسئولیت هم بر دوش مردم و هم بر دوش مسئولان است و در گذشته نیز این ‌گونه بوده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زمانی مردم می‌توانند در عرصه ‌ای موفق شوند که مسئولان کارهای لازم و مقدماتی را انجام دهند و اگر کالای خارجی به صورت‌ های رسمی یا قاچاق وارد کشور شود، مردم چه کاری می‌توانند انجام دهند؟
وی تصریح کرد: اگر اقدامات اولیه که مردم می‌خواهند، صورت نگیرد، دست مردم بسته است و اگر بر کالایی که تولید می‌شود، نظارتی نباشد و کیفیت قابل رقابت نداشته باشد، روی دست تولیدکننده می‌ماند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر کالای تولیدی کیفیت داشته باشد اما بازاری برای صادراتش فراهم نشود، باز هم روی دست تولیدکننده می‌ماند و اگر سرمایه‌گذاری ‌هایی که انجام می‌شود به صورت خام‌فروشی باشد، باز هم چیزی عاید مردم نمی‌ شود.
وی با اشاره به اینکه عمر باقی نمی‌ماند و سال 1396 گذشت افزود: اکنون فرصتی است و چه خوب است با دقت، مشورت و کارشناسی و با دلگرمی و دلسوزی کارهایمان را پیش ببریم.
امام جمعه بیرجند تاکید کرد: طوری کار کنیم آماری که در پایان سال ارائه می‌دهند با سال گذشته متفاوت باشد و کارها در جهت تولید، توزیع، مصرف و صادرات به‌ گونه‌ ای باشد که مردم و مسئولان راضی باشند.
وی گفت: مردم ایران انقلاب کردند به معنای این ‌که سرنوشتمان را به دست توانای خودمان رقم بزنیم تا برای دیگر ملت‌ها الگو باشد و این وسع در انقلاب و مکتب ما وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: بودجه باید به اطلاع مردم برسد اما آنچه می‌تواند دلگرم کننده باشد، نتیجه طرح هاست که حرکت و نشاط جدیدی را در مردم ایجاد می‌کند.
وی گفت: اگر به ملت ایران فرصت و میدان داده شود، در همه عرصه ها موفق شده و خود را به خوبی نشان می دهد.
وی اظهار کرد: برخی سرمایه ‌گذارانی که به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌ کنند، از برخی اقدامات دستگاه های اجرایی که در کارشان گره ایجاد می‌کنند، ناراضی هستند.
محمدمهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی به همراه معاونان خود در روزهای آغازین سال نو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.