کامران سبزیان روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: براساس قراردادی بین دانشگاه علوم پزشکی لرستان با شرکت شقایق دارو داروخانه های بیمارستان های بروجرد و برخی شهرستانهای استان لرستان به این شرکت سپرده شده بود که به استناد این قرارداد شرکت متعهد به تهیه داروها و تجهیزات و داروهای اتاق عمل و بیماران بستری در بیمارستان است
وی بیان کرد: این شرکت در انجام تعهدات خود کوتاهی کرد به طوری که در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و فروردین امسال بیمارستان های بروجرد برای تامین داروهای اورژانسی با مشکل روبرو شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان بحران کمبود دارو را از محل داروخانه های دولتی دانشگاه علوم پزشکی تامین و در نهایت به دلیل عدم توان شرکت شقایق دارو در تهیه دارو و نقض بندهای قرارداد براساس یک فرایند قانونی قرارداد بیمارستان چمران با شرکت شقایق دارو لغو شد.
سبزیان ادامه داد: در تماس با مدیران شرکت شقایق دارو درخواست شد که انبارهای داروی بیمارستان که به آنها سپرده شده بود را تخیله و تحویل نمایند که این مهم از سوی مدیران این شرکت دارویی انجام نشد.
وی گفت: روز گذشته با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و عوامل شرکت شقایق دارو انبار مرکزی دارو باز و داروهای انبار شده به مکان دیگری منتقل شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: شرکت شقایق دارو به دلیل مشکل مدیریتی نتوانسته بود داروها را به طورصحیح و بهداشتی نگهداری کند.
سبزیان اضافه کرد: همچنین این شرکت مقداری از داورها را در سرویس بهداشتی انبار مرکزی نگهداری می کرد.
وی افزود: انبار داروهایی که نیاز به یخچال دارد در بیمارستان چمران هنوز در اختیار شرکت شقایق دارو بوده و هیچ دارویی از بین نرفته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی لرستان موضوع تهیه و انتشار این فیلم در فضای مجازی از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، روزگذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که مدیران شرکت شقایق دارو ادعا کرده بودند که عوامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان با هجوم به انبار دارویی این شرکت اقدام به امحا اقلام دارویی کرده اند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.