به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله میر عمادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهر معمولان با محوریت معرفی امام جمعه جدید این شهر اظهار داشت: معارفه امامان جمعه فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم و بهتر است که باید مدیران کل در این معارفه ها جهت بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم در شهر و شهرستان شرکت کنند.
وی افزود: براین اساس امروز در جلسه معارفه شهر معمولان مشکلات مردم این بخش با بخشدار و برخی مسوولان شهرستان پلدختر مطرح می شود تا از این فرصت در جهت رفع این مشکلات استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که در چنین سفرهایی برخی مشکلات مردم بعضی شهرستان های استان لرستان با حضور مدیران کل بررسی می شود گفت:امروز خدمت کردن به مردمی که در تمام صحنه ها حاضرند و در طول 40 سال پای انقلاب ایستاده و مفاومت کرده اند بالاترین عبادت است و خانواده های معظم شهدا و جانبازان سندی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که این امر بار مسوولیت را سنگین می کند.
در این جلسه از زحمات حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه شهر معمولان قدردانی و حجت الاسلام سید محسن موسوی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه جدید معمولان پیش از این سمت های مدیر پژوهش های مرکز جامعه المصطفی و مدیر پاسخگویی به شبهات موسسه دارالعرفان قم ، معاونت فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ، معاونت استانی دفاتر نهاد دانشگاههای ، سرپرست دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور ، مدیر دادسرای ویژه روحانیت ، مدیر بنیاد مهدویت ونایب رئیس هیأت مدیره موسسه نور آل یاسین لرستان در کارنامه خود دارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.