به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در آیین روز ارتش در خرم آباد افزود: روحیه بالای معنوی و اخلاق از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب اسلامی در خدمت مردم بوده است، گفت: حضرت امام(ره) با پیام تاریخی خود ارتش را احیا کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان پرسنل ارتشی را نیروهایی ولایی، مومن و انقلابی خواند و افزود: اعتقاد عمیق پرسنل ارتش جمهوری اسلامی به ولایت و رهبری از مهم ترین ویژگی های ارتش است.
آیت الله میرعمادی همچنبن گفت: حادثه زلزله کرمانشاه نمونه ای از حضور همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم است.
به گفته وی نیروهای ارتشی نیروهای ولایی مومن و انقلابی هستند و این افتخار را برای خود حفظ کرده اند.
وی با اشاره به اینکه نقش ارتش در تامین امنیت موثر بوده است، ادامه داد: انگیزه ارتش برای برقراری امنیت و حفظ امنیت در کشور دیگر ویژگی دژ مستحکم امنیت کشور می باشد.
امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: فداکاری های ارتش در تامین امنیت و اهداف انقلاب و ایستاگی در برابر دشمنان از دیگر افتخارات ارتش است.
وی افزود: نیروهای مسلح با همبستگی و اتحاد در برابر تجاوز دشمنان ایستادگی می کنند و در حالی که امریکا در منطقه جنگ افروزی می کند و به کشورها تجاوز کرده اما توان مقابله با نیروی مسلح ایران را ندارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: آمریکا مستقیم و غیر مستقیم همواره به دنبال ناامنی در کشور است اما موفق نیست.
وی اظهار کرد: آمریکا چند روز گذشته با متحدان خود چند موشک به سوریه زد و این حمله باعث رسوایی امریکا شدو تمام دنیا اورا به باد تمسخر گرفتند.
به گفته وی حمله امریکا به سوریه نقض قوانین بین الملل بوده و آنها به دنبال ناامنی در منطقه هستند.
آیت الله میرعمادی افزود: نیروهای مسلح بدنبال ثبات و امنیت در منطقه هستند و هرگز چشم طمع به هیچ کشوری را ندارد و دست هر متجاوزگر را قطع خواهند کرد.
وی اظهار کرد:نیروهای مسلح در مقابل تجاوزات دشمنان آمادگی کامل دارند و ارتش و نیروهای مسلح ، مظهر قدرت و اقتدار و حافظان امنیت و پیروان ولایت هستند.
به گزارش ایرنا آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار و مسئولین اداری و نظامی در منطقه گلدشت غربی خرم آباد برگزار شد.
جمعی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس استان لرستان در ابتدای این آیین رژه رفتند.
روز 29 فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده است.
3210/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.