به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن محمودی عصر پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه افزود: با وجود اینکه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا طرح ها وبرنامه های براندازی انقلاب اسلامی را پیگیری می کرد، نظام جمهوری اسلامی ایران سلطه پذیری کشورها در مقابل ابرقدرت ها را برهم زد.
وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کسب استقلال ومقابله با هرگونه سلطه و سلطه پذیری در کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گرفت.
سرهنگ محمودی خاطرنشان کرد: براساس فرمایشات بنیانگذارجمهوری اسلامی، شکست ابهت ابرقدرت های شرق و عرب، شناخت دوست و دشمن و صدور انقلاب به دنیا از ثمرات هشت سال دفاع مقدس است و علاوه بر این به این نتیجه رسیدیم که در عرصه های مختلف باید روی پای خودمان بیاستیم.
سرهنگ محمودی به سیاست های ابرقدرت ها در تحمیل هشت سال جنگ به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: با توطئه ها و ترفندهای گسترده آمریکا، کشورمان همزمان با جنگ های مختلفی روبرو شد که جنگ نرم یک از این جنگ هاست.
وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ رو در رو و نظامی نمی تواند به کشورمان غلبه کند براین اساس بود که جنگ نرم را طراحی و به اجرا گذاشت.
مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: درجنگ رو در رو و سخت امکانات و ادوات دشمن مشخص است اما در جنگ نرم و فرهنگی با لباس ها و شیوه های مختلف ظاهر شده وبرنامه های خودرا به اجرا می گذارد.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن برعلیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمن به مسائل اقتصادی کشورمان انگشت گذاشته وبا جنگ روانی و تبلیغات گسترده در جهت بهره برداری ازآنتلاش می کند.
مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز دشمن از تمام حربه های خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند که حادثه تروریستی اهواز از جمله حرکت های سخیف و ناجوانمردانه ای است که با پشتیبانی آمریکا وبرخی کشورهای منطقه به اجرا در آمده است.
وی تاکید کرد: امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای رسیده که هرتهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرده ، قاطعانه در مقابل دشمنان ایستاده است.
به کزراش ایرنا، دراین مراسم سرگرد عباس خسروی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراوه تپه با تقدیر از حضور گسترده روحانیون وقشرهای مختلف اهالی اهل سنت منطقه ، خانواده های معظم شهدا ، و مسئولان دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی وانتظامی، گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارزش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، کمتراز شهادت نیست.
وی افزود: زنده نگهداشتن فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان سالهای دفاع مقدس از ارزش های اسلامی ماست.
شهرستان مراوه تپه با 62 هزار نفر جمعیت در منهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است و مردم این شهرستان 53 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.