به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد شامگاه دوشنبه در آئین بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در مسجد جامع اردستان گفت: همگان باید با توکل به خدا و همبستگی ملی در مقابل توطئه های دشمنان نظام ایستادگی کنند و واهمه ای به دل راه ندهند.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به دلیل خلوص نیت و توکل بر خدا از هیچ چیز هراس نداشت و از این رو در دل مسلمانان مومن جا گرفت، که باید امروز نیز همین رویه در پیش گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به همزمانی سالگرد ارتحال امام خمینی و ضربت خوردن امیر المومنین (ع) اشاره و بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز امام راحل گام برداشتن در مسیر حضرت امام علی (ع) بود و از این رو جز خدا به چیز دیگری فکر نمی کرد.
او اضافه کرد: خدمت به مردم و آنها را ولی نعمت خود دانستن از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بود و این نزدیکی به خدا و مردم در حضور میلیونی در انقلاب، تشییع باشکوه پیکر وی بر روی دستان مسلمانان و برگزاری آئین های سالگرد ارتحال آن مرد خدا قابل مشاهده است.
آیت الله طباطبائی نژاد گفت: علت این محبوبیت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران خلوص در عمل و نیت بود که یکی از مراتب بالای عبادت است و به معنای انجام فعالیت ها تنها برای رضای خدا می باشد.
به گزارش ایرنا، سید روح الله مصطفوی یکم مهر 1281 در خمین (از توابع استان مرکزی) چشم به جهان گشود و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 1357 با رهبری وی به پیروزی رسید.
روح بلند آن پیشوای مسلمان و رهبر آزادگان جهان شامگاه 13 خرداد 1368 به علت ایست قلبی به ملکوت اعلاء پیوست.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.