به گزارش ایرنا آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز سه شنبه در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار فرماندهان و جمعی از پرسنل لشکر 92 زرهی خوزستان و قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با وی افزود: همه ما بر حسب وظیفه باید پشتیبان ارتش باشیم و هیچ کس حق ندارد خدای ناکرده این نیروی الهی را تضعیف کند.
وی برخورداری ارتش از نیروهای مومن ، شجاع ، متعهد و متخصص را ضامن پیشرفت و ارتقای سطح آمادگی دفاعی آن بیان کرد و گفت: اقتدار و وضعیت کنونی ارتش جمهوری اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با گرامیداشت 29فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل(ره) با نامگذاری این روز به نام ارتش بر حمایت همه جانبه از ارتش صحه گذاشتند و توطئه انحلال این نیرو را که توسط دشمنان و گروه های ضد انقلاب طراحی شده بود در نطفه خفه کردند.
آیت ا... موسوی جزایری در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه دوران پرالتهاب هشت سال دفاع مقدس ، از رشادت های لشکر 92 زرهی خوزستان درعقب راندن نیروهای بعثی عراق و سرکوب متجاوزان تجلیل کرد و یاد و خاطره 48هزار شهید ارتش را گرامی داشت.
در این دیدارکه در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد امیر 'علی ظریفی یگانه ' ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور با گرامیداشت 29فروردین روز ارتش گفت: امروز ارتش در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و علمی قرار دارد و همین اقتدار و قدرت ، دشمنان و بدخواهان را مرعوب کرده و ثبات و امنیت را برای منطقه و کشورهای همسایه به ارمغان آورده است.
به گزارش ایرنا به همین مناسبت جمعی از فرماندهان یگان های عملیاتی و ستادی لشکر 92 زرهی خوزستان و قرارگاه مرکزی ارتش در جنوب غرب کشور با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در گلزار بهشت آباد اهواز ، با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
برنامه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوزستان، چهارشنبه 29فروردین با نمایش قدرت و اقتدار یگان های این نیرو در اهواز و دزفول برگزار می شود.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.