به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بیان کرد: 29 فروردین روز مبارکی است که می تواند اتحاد و همبستگی را بین نیروهای مسلح کشور افزایش دهد.
امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری با عنوان اینکه 29 فروردین از یادگاران ارزشمند امام راحل است، یادآوری کرد: زمانی که انقلاب نوپای ایران به تازگی پیروز شده بود و ارتش یکی از سدهای محکم در برابر دشمنان بود، عده ای زمزمه انحلال ارتش را شروع کردند.
وی ادامه داد: امام راحل حکیمانه در برابر این دسیسه عمل کردند و فرمودند 'ارتش باید بماند' و ارتشیان نیز جانانه از این ملت دفاع کرده و در دوران هشت سال دفاع مقدس به اعتماد امام راحل به خوبی پاسخ دادند.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی(آجا) در همدان تصریح کرد: شاید اگر ارتش منحل می شد جنگ به نفع دشمن تمام می شد.
امیر سرتیپ افسری گفت: ارتش در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید در کنار مردم برای ارزش های دین مبین اسلام، دفاع از حریم ملت و مرزهای کشورهای اسلامی ایستاد و امروز نیز پرتوان و آماده در برابر هر دشمنی که خیال تعرض به این مرز بوم دارد می ایستد.
وی یادآوری کرد: شهدا، ایثارگران و جانباران ارتش به مثابه یک قهرمان، سرمشق و الگوی نیروهای مسلح هستند و ما به مقام شامخ این بزرگمردان که برای ارتش عزت و ارزش آفریدند ادای احترام می کنیم.
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان یادآوری کرد: امام راحل تکلیف کردند که نیروهای مسلح با ساز و برگ در 29 فروردین رژه بروند چون برگزاری این آیین پیام هایی برای ملت ایران و دشمنانشان دارد.
امیر سرتیپ دوم خلبان افسری افزود: پیام این آیین برای مردم ایران این است که ارتش برای دفاع از کیان اسلامی محکم ایستاده و با پیروی از ولایت فقیه در این مسیر برای ملت جانفشانی می کند.
وی ادامه داد: همچنین آیین 29 فروردین این پیام را به جهانیان منعکس می کند که ارتش ایران آماده است و هیچکس نمی تواند حتی خیال باطل تعرض به این کشور را در ذهن خود بپروراند.
آیین 29 فروردین و رژه یگان های نظامی همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.