به گزارش ایرنا، امیر حمزه بیدادی روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش، افزود: 29 فروردین ماه یادآور بصیرت عمیق و تاریخی امام راحل در حفظ و تقویت ارتش جمهوری اسلامی و نمایانگر پیوند عمیق و ناگسستنی این نیرو با ملت و رهبری است.
وی، نامگذاری روز ارتش از سوی معمار کبیر انقلاب را آینده نگری امام راحل و آغاز تولدی دیگر برای نیروهای مسلح برشمرد تا جایی که در طول هشت سال دفاع مقدس توانست به بهترین شکل ممکن وظیفه ذاتی خود را به انجام برساند.
وی ادامه داد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان در کنار سایر نیروهای مسلح تحت زعامت فرماندهی کل قوا به عنوان یکی از بازوان توانمند در هر نقطه ای از خاک میهن اسلامی آماده جانفشانی در راه آرمان های نظام مقدس اسلامی است.
امیر بیدادی اضافه کرد: ارتش امروز در کنار تلاش شبانه روزی خود جهت خودکفایی توان رزمی، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد و نیز به روز کردن تجهیزات نظامی خود، آماده حضور مستمر در عرصه های مختلف از جمله حوادث طبیعی در هر زمان و مکانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به دشمنی های علنی برخی از همسایگان سرسپرده منطقه و ایجاد ناآرامی های موجود، ارتش جمهوری اسلامی با توکل به خدا و تحت زعامت ولی امر مسلمین، با تکیه بر تخصص و دانش جوانان خود توانسته با وحدت و هماهنگی سایر نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی، سپاه، سربازان گمنام امام زمان (عج) و بسیج سرافراز ضمن برقراری امنیت پایدار، بستر مناسبی را برای توسعه و ارتقای کشور فراهم سازد.
امیر بیدادی، تغییر ساختار و ارتقای تحرک پذیری ارتش را یادآور شد و افزود: آیندگان خواهند دانست که این نیروی قدرتمند با تقدیم 48 هزار شهید و 126 هزار جانباز فداکار دین خود به نظام مقدس به بهترین شکل ممکن ادا کرده و جایگاه امروز خود را نیز مدیون امام راحل، فرمانده معزز کل قوا و ملت شریف ایران می داند.
در ادامه این مراسم که در میدان ارتش قزوین برگزار شد نیروهای حاضر از جمله یگان تمثال شهدا و بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی،یگان نمونه از گردان حافظ صلح از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از تیپ 116 پیاده و مکانیزه شهید صفوی، یگان های نمونه پیاده و موتوری از فرماندهی انتظامی استان به همراه یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه صاحب الامر (عج) از مقابل جایگاه رژه رفتند و گوشه ای از اقتدار دفاعی نیروهای مسلح جان بر کف نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.