به گزارش ایرنا، بهرام براری روز سه شنبه در جلسه قاچاق کالا و ارز که در محل استانداری لرستان برگزار شد افزود: در قبال رسیدگی به این پرونده ها 282 میلیاردریال جریمه برای افراد متخلف پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: در بحث اجرای احکام مجموعا 681 پرونده حکم قطعیت یافته به واحدهای اجرای احکام ما امسال ورود پیدا کرده اند که 96 درصد از این احکام اجرا شده است.
وی افزود: 91 میلیارد ریال از محل اجرای این پرونده به نفع خزانه دولت وصول جرائم داشته ایم و این میزان جدای از مورادی بوده که جزای نقدی تبدیل به حبس شده است.
براری در خصوص مدت زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا نیز گفت: بنا بر شاخص اختصاصی زمان استاندارد رسیدگی به اینگونه پرونده ها 40 روز پیش بینی شده که این مدت زمان در لرستان 17 روز است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: بطور کلی در برخی شاخص های اختصاصی تعریف شده و استاندارد لرستان در شمار چهار استان اول و در برخی موارد در شمار 6 استان اول کشور قرار دارد و در مجموع استان لرستان از این نظر از میانگین کشوری بالاتر است.
به گفته وی در هشت ماهه امسال تعداد یکهزار و 198 پرونده به این اداره وارد شده که با احتساب 38 پرونده که از قبل باقی مانده بود مجموعا تعداد یکهزار و 260 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.
/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.