«سجاد سعیدی » روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی کشف یکهزار کیلوگرم بادام خارجی قاچاق توسط عوامل انتظامی برای متخلفان پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شد.
وی اظهارداشت: این میزان بادام توسط 2 دستگاه خودروی سواری سمند و پژو از مناطق جنوبی به مقصد تهران در حال حمل بود که عوامل انتظامی پلیس آگاهی دلیجان این محموله ها را متوقف کردند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: این متهمان به منظور سیر مراحل قضایی به این شعبه معرفی شدند و در این مرجع متهمان به ضبط کالا و جزای نقدی و ضبط خودرو به نفع دولت محکوم شدند.
سعیدی افزود: قاچاقچیان کالا و ارز دلیجان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت 19 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: این شهرستان در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق در جایگاه اول استان مرکزی است به طوری که بیشترین وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق از ابتدای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی دلیجان ضبط و مصادره شده است.
سعیدی افزود: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سال 93 شروع شده و تاکنون بیش از 27 وسیله نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین در این شهرستان ضبط و مصادره شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
/6013/7277
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.