به گزارش ایرنا، دکتر رمضان شریف روز یکشنبه در پایان راهپمایی 13 آبان ماه در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار داشت: امسال 13 آبان شرایط ویژه تری نسبت به سال های گذشته دارد امریکایی ها با طراحی های خود قرار بود بعد از تابستان داغی که برای ملت ایران فراهم کرده بودند میوه آن را در 13 آبان ماه مثل امروز بچینند.
وی افزود: بنا بر اطلاعاتی که وجود دارد در طراحی های امریکایی ها قرار بوده است که همچنین روزی مردم ایران یکپارچه علیه نظام اسلامی به خیابان بی آیند و طرفداری خودشان را از حقوق بشر امریکایی اعلام کنند.
شریف گفت: آمریکایی ها می خواستند کاری کنند تا مردم بگویند که کاری که در 13 آبان 58 انجام دادیم اشتباه بوده است و ما نباید لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر می کردیم.
وی ادامه داد: این در حالیست که شاید خیابان های ایران اسلامی امروز باشکوه ترین روزهای 13 آبان را در طول سال های گذشته بخود دیده است دلیل آن این است که این انقلاب باید به فضل الهی به انقلاب حضرت مهدی متصل شود.
مسئول روابط عمومی سپاه کشور افزود: این کشور و این انقلاب و نظام صاحبی دارد که آمریکایی نمی توانندقدرت آن را درک کنند آنها نمی توانند قدرت امام مهدی را درک کنند همان گونه که نتوانستند قدرت امام خمینی را درک کنند.
ادامه دارد
1920/ کد سلاح ورزی/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.