به گزارش ایرنا، جاسم محمدی فارسانی روز سه شنبه در نشست شورای مدیران کمیته امداد لرستان اظهار داشت: در پی سفر اخیر رئیس کمیته امداد کشور به لرستان ، اعتبارات لازم برای پرداخت یکهزار و 155 جهیزیه پشت نوبت پیش بینی شد.
وی به تخصیص اعتبار 210 میلیارد ریالی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و گفت: تمام مددجویان متقاضی وام کارگشایی تا پایان مهرماه می توانند با مراجعه به عاملین صندوق قرض الحسنه در شهرستان ها نسبت به دریافت وام اقدام نمایند.
مدیرکل کمیته امداد لرستان به بسترسازی برای برگزاری مرحله سوم جشن عاطفه ها در 11 مهر خبر داد وگفت: مرحله اصلی جشن عاطفه ها با حضور دانش آموزان درمدارس با شعار 'لبخند مهر بسته به مهر شما' برگزار ودانش آموزان هدایای خود را به جشن عاطفه ها اهدا می کنند.
محمدی فارسانی افزود: نقش نهاد انقلابی کمیته امداد در رفع مشکلات معیشتی مددجویان بسیار تعیین کننده است.
وی به پرهیز این نهاد از سیاسی کاری و نگاه عادلانه به همه اقشار نیازمند اشاره کرد وگفت: وظیفه داریم با عدالت و رعایت شرایط مددجویان برای همه فرصت مساوی ایجاد کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند.
فاطمه فولادی معاون حمایت وسلامت کمیته امداد نیز در جمع شورای مدیران استان از تامین اعتبار برای جذب هزار و 946 خانوار پشت نوبت در استان اشاره کرد وافزود: تا پایان هفته جاری مشخصات مددجویان پشت نوبتی سراسر استان در سامانه معیشتی این نهاد ثبت و از همه خدمات بهره مند می شوند.
وی افزود: خانواده های پشت نوبت با اولویت زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج تحت حمایت قرار می گیرند.
/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.