به گزارش خبرنگار ایرنا، در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در روزهای 15 و 16 شهریور امسال همزمان با دیگر نقاط کشور در سطح شهرها، روستاها و مصلی های نمازجمعه گنبد نیز برگزار شد، مردم خیر و نیکوکار این شهرستان با حضور در پایگاه های کمیته امداد، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.
رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس دراین خصوص به ایرنا، گفت: مردم نوعدست این شهرستان باحضور در 35 پایگاه ثابت و سیار مناطق شهری و 175 پایگاه روستایی این نهاد در مجموع مبلغ 735 میلیون و 716 هزار ریال اهدا کردند.
محمد باقرپور افزود: از این میزان هدایایی مردم گنبدکاووس مبلغ 229 میلیون و 106 هزار ریال آن به صورت کالایی (نوشت افزار، کیف و کفش، البسه) و بقیه به صورت نقدی بوده است.
وی بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز 11 مهرماه در مدارس برگزار می شود، اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده یا به صورت نقدی و یا با خرید نوشت افزار و لوازم تحریر در اختیار 239 دانش آموز زیرپوشش این نهاد و دیگر خانواده های نیازمند شهرستان تا قبل از بازگشایی مدارس قرار داده می شود.
بر اساس اعلام کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس، مردم خیر و نوعدوست این شهرستان به پایگاه های این نهاد در جشن عاطفه ها درمجموع مبلغ 750 میلیون ریال هدیه کردند که 610 میلیون ریال آن نقدی و بقیه کالایی بوده که بین 580 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد منطقه دو و دیگر دانش آموزان نیازمند قرار داده می شود.
به گزارش ایرنا، با توجه به وسعت 5072 کیلومتر مربعی، جمعیت 350 هزار نفری شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر 95 به دو شعبه مستقل در قالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 کمیته امداد گنبدکاووس تعداد چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر و کمیته امداد منطقه یک نیز سه هزار و 940 خانوار با جمعیت شش هزارو 669 نفر زیر پوشش دارند.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.