به گزارش ایرنا، سرهنگ غلام عباس بلفکه عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم و آیین افتتاح ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ویژه بانوان قم، افزود: با شناسایی و انهدام این باندهای مهم قاچاق مواد مخدر، 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون، 27 قاچاقچی اصلی و 2 هزار و 800 خرده فروش و معتاد متجاهر در قم دستگیر شدند.
وی با بیان این که میزان دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر در 2 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گشذته 56 درصد افزایش یافته است تاکید کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 700 معتاد متجاهر و خرده فروش در قم دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم، تاکید کرد: امسال هشت تن از فروشندگان عمده مواد مخدر در استان دستگیر و از آنها 30 کیلوگرم هرویین کشف شد.
وی با اشاره به تغییر الگوی مصرف مواد مخدر به مواد مخدر صنعتی افزود: گرایش به مصرف مواد مخدر صنعتی که با اسیدهای بسیار خطرناک ساخته می شوند زنگ خطری برای جوانان است که باید در این زمینه کارهای ریشه ای قوی صورت گیرد.
در حاشیه این جلسه ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ویژه بانوان در استان قم با حضور استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به بهره برداری رسید.
این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 550 مترمربع و زیربنای 565 مترمربع ساخته شده است.
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
7404/ 1175 خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.