به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه در دیدار سید اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه کشور، از کمک خیران به ستاد دیه کل کشور و قم تقدیر کرد و افزود: همیاری و هم افزایی دستگاه های مرتبط منجر به گشایش کارها و در نتیجه به نفع زندانیان و خانواده آن ها می شود.
وی کمک های خیران به زندانیان جرایم غیر عمد را بسیار مطلوب دانست و تصریح کرد: مهم ترین کار خیران در اینگونه کمک ها حفظ کرامت انسانی بوده و دادستانی اقدامات خیران استان را هدفمند و با برنامه می داند و اعتقاد داریم هم سویی دستگاه ها و نهادهای دادستانی، ستاد دیه کشور و خیران می تواند به آرامش و امنیت جامعه کمک کند.
** رئیس ستاد دیه کشور نیز در این دیدار از برگزاری جشن گلریزان در استان قم برای زندانیان غیر عمد خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال حدود چهار میلیارد و 800 میلیون ریال دیه با کمک خیران و دولت پرداخت و منجر به آزادی بیش از 6 هزار زندانی در سراسرکشور شده است.
اسدالله جولایی با بیان این که سال گذشته 287 جشن گلریزان در کشور برگزار شده، افزود: سال گذشته بیش از هشت هزار و 565 هزار تن از زندانیان غیر عمد از طریق پرداخت خیران آزاد شده و به آغوش خانواده های خود برگشته اند.
وی به دغدغه خانواده زندانیان غیرعمد اشاره کرد و گفت: دو سوم از خانواده زندانیان غیر عمد نیازمند بوده که دغدغه آنان درمان، مسکن و تحصیل است و درصدد هستیم از طریق خیران این گونه دغدغه خانواده های زندانیان را مرتفع کنیم.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری *انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.