حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: امنیت یکی از عوامل بازدارنده و فوق العاده موثری در برابر دشمنان، معاندان و زیاده خواهان است که به خوبی در کشور ما تامین شده است.
وی ادامه داد: امروز در کشور ما به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، این امنیت، تامین شده است.
وی گفت: همانگونه که در روایات ما بر صحت و امنیت تاکید شده است ما امروز به خاطر برخوردار بودن از این دو نعمت باید شاکر باشیم و قدر نیروهای امنیتی خود را بدانیم.
اکبری بیان داشت: اگر خدای ناکرده جامعه ای برخوردار از امنیت نباشد در برابر دشمنان شکست پذیر خواهد بود و مورد هجوم معاندان و زیاده خواهان قرار می گیرد.
وی گفت: امروز جوانان ما در قالب نیروهای امنیتی با عنایت خداوند متعال و تدابیر رهبری انقلاب در عرصه های مختلف امنیت مردم و کشور را به خوبی تامین کرده و با خدای خود عهده بسته اند که تا پای جان از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کنند.
اکبری افزود:نیروهای امنیتی با تلاش شبانه روز سعی دارند برای آرامش مردم، نعمت امنیت را در کشور تامین و تضمین کنند.
امروز 22 اردیبهشت ماه مصادف با نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عج) می باشد که به نام سربازان گمنام امام زمان نیز نامگذاری شده است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.