آیت الله حسن ممدوحی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درپیش بردن روز سربازان گمنام امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: امروز درحالی جمهوری اسلامی ایران هم از بعد داخلی و خارجی دریک امنیت مطلوب و مثال زدنی قرار دارد که اطراف کشور ما شعله آتش جنگ، اختلاف و ناامنی موج می زند.
وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از کشورهای اطراف ما داعش خیز و زادگاه اختلاف و تفرقه و ناامنی است ولی نیروهای امنیتی با تلاش های شبانه روزی خود، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده و امروز کشور ما امن ترین کشور جهان است.
آیت الله ممدوحی بیان داشت: باید خدمات ارزنده این سربازان گمنام امام زمان (عج) به درستی برای مردم بیان شود تا بدانند این امنیت و آرامش خاطر در سایه چه تلاش ها و مجاهدت هایی حاصل شده است.
وی دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور را نمونه ای از فداکاریهای نیروهای امنیتی دانست و گفت: اگر این افراد دلسوز و خدوم امنیتی نبودند منافقان و دشمنان کینه توز انقلاب به سادگی دست از سر مردم ما برنمی داشتند.
آیت الله ممدوحی گفت: مردم وضعیت افغانستان، عراق، سوریه وترکیه و سایر کشورها باید ببینند که چه خبر است، لذا دراین شرایط باید با نیروهای امنیتی خود برای حفظ این امنیت، همکاری کنند.
وی خطاب به مردم ایران گفت: اطراف ما همه گرفتاری و مشکلات فراوانی است قدر انسان های خدوم و دلسوز را بدانید و به آنها کمک کنیم تا این امنیت بیش از پیش محفوظ بماند.
22 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر (عج)
روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.