امام جمعه ماکو گفت: امنیت پایدار کشور زیر چتر اقتدار سربازان گمنام امام  زمان(عج) برقرار است.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) در توسعه حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و با تکیه بر ایجاد بستری امن برای پیشرفت حوزه های فوق افزود: امنیت موجود در کشور در زیر سایه اقتدار این مجاهدان خاموش فراهم شده و امنیت حاصل بالاترین و با ارزش ترین سرمایه مادی و معنوی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به وجود جنگ ،بمب گذاری و نا امنی های موجود در خاورمیانه و کشورهای همسایه خاطر نشان کرد: این نیروهای مخلص از بدو انقلاب در حفظ و صیانت از کشور تلاش کرده و آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند. 

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در توسعه اقتصادی کشور و با تاکید براینکه دستیابی هر ملتی به پیشرفت و توسعه فقط در سایه امنیت امکان پذیر است افزود: قاچاق، سعی در ایجاد ناامنی در مرزها و اختلاس از راهبردهای استراتژیک دشمنان برای ضربه به اقتصاد کشور بوده که در پرتو امنیت حاصل از تلاش این مجاهدان است که زمینه رشد سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کشور مهیا می شود.

وی با اشاره به وظایف و رسالت مردم در قبال مجاهدان خاموش تصریح کرد: برما وظیفه است با نیروهای اطلاعات همکاری کرده و به عنوان چشم و گوش مامورین در صورت آگاهی از مسائل مشکوک اطلاعات را دراختیار انها قرار دهیم تا مسائل را رصد کنند.

امام جمعه ماکو، آگاهی و توجه به تذکرات سربازان گمنام را از وظایف ما در قبال کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان زیادی در پی آسیب رساندن به کشور درکمین نشسته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کیان کشور استفاده می کنند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اعمال منتظران در ایام غیبت امام عصر گفت: برما وظیفه است منتظر واقعی و پویابوده و با شناخت محبت و اطاعت از امام عصرو با انجام وظایف خود در تمامی حوزه ها زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.