به گزارش ایرنا، وی عصر شنبه درجمع حامیان خود در مصلای قدس قم افزود: اگر امروز کشور ما در برابر جهانیان، اقتدار و عزت دارد و هیچ تحولی در منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران اسلامی رقم نمی خورد به خاطر روحیه مقاومت، حضور باشکوه و همراه با بصیرت مردم در صحنه دفاع از انقلاب است.
وی ادامه داد: برای بقای انقلاب اسلامی و اعتلای عزت و اقتدار کشور، باید به همین مردم و توان داخلی خود تکیه و اعتماد کنیم.
رئیسی با اشاره به برنامه های خود برای رفع مشکلات مردم گفت: ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری، افزایش یارانه دهک های پایین تا سه برابر، رفع مشکل ازدواج جوانان، اصلاح سیستم و ساختارهای معیوب اداری و اقتصادی کشور می تواند به رفع مشکلات مردم منجر شود.
وی ادامه داد: ما درکشور منابع غنی زیادی اعم از مادی و نیروی انسانی در اختیار داریم که با همین منابع می توانیم سایه شوم و زشت فقر مطلق را از چهره مردم عزیر کشورمان بزداییم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که نگاه به منابع و ثروت کشور باید تغییر کند گفت: بدون حضور مردم هیچ قفلی باز نخواهد شد و مردم باید در اقتصاد و عرصه های مختلف حضور جدی داشته باشند و به آنها اعتماد کنیم.
رئیسی ادامه داد: اگر به جوانان اعتماد کنیم آنها می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.
وی با تقدیر از حضور مردم قم در این مراسم ادامه داد: همانگونه که قم آغازگر انقلاب اسلامی بوده، در این مقطع نیز باید با نگاه ژرف، گام های مهمی برای مدیریت کشور در عرصه های مختلف داشته باشد.
رئیسی افزود: قم امروز نقطه امیدی برای همه انسان هاست که می خواهند زندگی بر اساس دین و آموزه های اسلامی داشته باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان * انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.