به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا معرفت صبح امروز در دیدار با آیت‌الله اعرافی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: تمرکز حوزه سرمایه‌گذاری در سال گذشته برای بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده و اولویت نیز در این بلوار برای هتل‌سازی قرارگرفته است که با موافقت شهردار هزینه‌های عوارضی آن‌ها حذف شد.

وی تعریف الگویی جدید برای ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم(ص) را مدنظر قرار داد و افزود: برای ساخت هتل در این بلوار الگوی سه‌طبقه تجاری و 9 طبقه هتل تعریف‌شده و در سال جاری عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

قائم‌مقام شهردار قم در حوزه سرمایه‌گذاری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های سرمایه‌گذاری شده در قم ایجاد و احداث جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان بود که در مراحل پایانی قرار داد، همچنین شهرداری برای اجرای بیمارستان خصوصی همراه با مجموعه اداری و اقامتی نیز واردشده و به‌زودی قرارداد این پروژه نیز منعقد و اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر به‌صورت زیرزمینی و مرکز تبادل مسافر نیاز به هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: در حال حاضر به دنبال تأمین مالی این پروژه بدون نیاز به منابع داخلی و دولتی هستیم که امیدواریم یا مشارکت سرمایه‌گذار اقدامات اولیه آن آغاز شود.

معرفت قراردادهای سرمایه‌گذاری در شهر قم در سال گذشته را 500 میلیارد تومان دانست و گفت: در کنار این سرمایه‌گذاری شهرداری نیز برای پروژه‌ها 200 میلیارد تومان آورده است، همچنین اجرای آکواریوم شهری نیز با رکوردهای ویژه کشوری امسال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605691
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.