به گزارش ایرنا مشاور شهردار و ناظر عالی پروژه پارکینگ طبقاتی شهرداری رفسنجان روز چهارشنبه در آیین این افتتاح گفت: احداث پارکینگ در شهر رفسنجان علاوه بر کاهش آثار نازیبای شهری‌ از پارک خودروها در اطراف معابر جلوگیری می‌ کند.
‌یاسر شریفی افزود: طراحی و اجرای پارکینگ طبقاتی شهید چمران از آذر سال 92 و پس از انجام مطالعات با بیش از 55 هزار متر مکعب خاکبرداری در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع آغاز شد.
وی بیان کرد: این پارکینگ با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع در پنج طبقه طراحی و آماده شد و اسفند سال گذشته با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال به پایان رسید.
وی با اشاره به اجرای ساختمان اداری - تجاری با زیربنای هشت ‌هزار مترمربع در مجاور پارکینگ‌ طبقاتی رفسنجان گفت: این ساختمان شامل فضای اداری و تجاری، رستوران، کارواش، باشگاه ورزشی و غیره است که با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال احداث شده است.
شریفی افزود: دسترسی پارکینگ طبقاتی شهرداری رفسنجان به مجموعه بازار، خیابان‌های حافظ و شهید چمران از مزیت ‌های آن است.
وی تصریح کرد: با توجه به تمرکز و تعدد ساختمان‌های اداری در این محدوده، نیاز به پارکینگی با گنجایش بالا و با جدیدترین امکانات امنیتی و رفاهی احساس می‌ شد که با تدبیر شهرداری رفسنجان این امر محقق شد.
وی گفت: مطابق نظر شهردار رفسنجان مرتفع ‌ساختن فضای محدود پارک وسایل نقلیه در این منطقه در اولویت اول این طرح بوده و بازگشت سرمایه و ایجاد درآمد در اولویت دوم قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.