علی خلیلی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، افزود: پس از 15 سال تمرین در رشته های رزمی ووشو، دفاع شخصی، سلاح های سرد و هاپکیدو موفق به کسب 21 نشان کشوری و سه مدال آسیایی در بخش سلاح های سرد شده ام.
وی ادامه داد: در رقابت های بین المللی سبک چی – وان 2018 که 25 تیرماه زیر نظر فدراسیون هنرهای رزمی در ایران برگزار شد، عنوان نخست را در بخش سلاح های سرد کسب کردم.
این ورزشکار رزمی اضافه کرد: مسابقات سلاح های سرد شامل کار با چوب، نانچیکو، شمشیر و زنجیر بوده و در ایران کمتر برگزار می شود و کسی که به عنوان های بین المللی این رشته دست یابد، قهرمان جهان محسوب می شود.
به گفته خلیلی، متاسفانه علی رغم کسب نشان طلا در این رقابت ها هیچ توجهی از سوی وزارت ورزش، فدراسیون هنرهای رزمی و اداره ورزش استان قزوین صورت نگرفته و حتی یک بنر یا خبر کسب موفقیت من نصب و یا منتشر نشد.
قهرمان سلاح های سرد جهان تصریح کرد: هدف من از حضور در رقابت های بین المللی افتخار آفرینی برای کشور و استان بوده اما متاسفانه بی توجهی های صورت گرفته روحیه و انگیزه مرا برای ادامه راه از بین برده است.
این ورزشکار که هم اکنون مشغول سپری کردن دوران مقدس سربازی است، ادامه داد: متاسفانه هیچ برنامه حمایتی از قهرمانان ورزشی وجود ندارد و حتی مرخصی پنج روزه وزارت ورزش و جوانان به من از سوی وزارت دفاع تعلق نگرفته است.
خلیلی یادآور شد: برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی را متحمل شده ام و دوست دارم روحیه ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی با مشاهده من افزایش یابد نه اینکه از بی توجهی و عدم حمایت مسئولان روحیه خود را از دست دهند.
قهرمان سلاح های سرد جهان در پایان ضمن تشکر از والدین و اساتید ورزشی خود، گفت: 6 سال برای کسب تمرکز در این رشته تمرین کرده ام و امیدوارم از این پس بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.