به گزارش خبرنگار ایرنا ، هیات داوران این جشنواره فریبرز سیفی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را در بخش خبر شایسته تقدیر دانست.
هیات داوران نفرات برگزیده را در بخش های مختلفی از جمله سرمقاله ، یادداشت ، مقاله ، تیترنویسی ، خبریک تیتر ، مصاحبه ، عکس خبری تک ، عکس غیرخبری تک ،‌عکس خبری مجموعه ، طنز اجتماعی ، طراحی و صفحه آرایی ، نقشش ویژه شعارسال و انقلاب اسلامی ، گزارش خبری وتحلیلی ، رسانه مکتوب ، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها ، مقاله و یاد داشت به شرح زیر اعلام کرد.
در بخش گزارش خبری و تحلیلی
خدیجه آقاجانی شیروانی از هفته نامه روجا نفر اول و آتنا فلاحی از روزنامه همشهری دوم و رضا شریعتی و اشکان جهان آرای از روزنامه های خبر شمال و همشهر مشترکا سوم شدند.
در بخش گزارش های خبری مربوط به پایگاه های خبری مجتبی قربانی از پایگاه خبری بلاغ مازندران به عنوان نفر اول و حلیمه خادمی از مازندنومه نیز نفر دوم انتخاب شد.
در بخش مقاله کوروش غفاری چراتی از ماهنامه ساحل طلایی اول ، اکبر مقدسی از پایگاه خبری ونگ دوم و آزاده بابانژاد از خبرگزاری فارس و حسن قمی نجارده از خبرگزاری مهر به طور مشترک سوم شدند.
در بخش مقاله هومن حکیمی از خبرشمال اول ، احسان شریعت از پایگاه خبری مازندنومه دوم و آرمان قلی نژاد از ماهنامه تلنگرنامه سوم شد.
در بخش مقاله خلیل خلیلی از خبرشمال اول ، مهدی روحی از خبرشمال دوم و شهرام شیرکوند از آوای طبرستان و امید ساداتی از دو هفته نامه شالیزار به طور مشترک سوم شدند.
در بخش مصاحبه هیات داوران کسی را به عنوان نفر اول انتخاب نکرد ولی محمدباقر محسنی از خبر شمال به عنوان نفر دوم و خدیجه آقاجانی شیروانی از وارش و مائده مطهری نژاد از خبرشمال را به طور مشترک سوم انتخاب کرد.
در بخش عکس خبری تک مهدی محبی پور از خبرگزاری میزان نفر اول ، غلامرضا احمدی از خبرگزاری تسنیم و مهدی محبی پور از میزان و غلامرضا احمدی از تسنیم به طور مشترک سوم شدند.
در بخش عکس غیرخبری تک بهروز خسروی از خبرگزاری میزان اول ، صمد صالح طبری از هفته نامه بابل نامه مقام دوم و سوم را کسب کرد.
در بخش عکس خبری مجموعه بهروز خسروی از خبرگزاری میزان ، مهدی محبی پور از خبرگزاری میزان دوم و علی کاوه علی کاوه از مازندرانه و مهدی محبی پور از میزان به طور مشترک سوم شدند.
بخش عکس غیرخبری امیرعلی رزاقی از خبرگزاری مهر و محسن فخرایی از مازندرانه دوم و احسان فضلی از تیتر امروز هم سوم شد.
در بخش طنز اجتماعی مهدی رضی کنیمی از مازند ورزش اول ، داود عزتی و سمانه قلی پور مشترکا دوم و کلثوم فلاحی و پروین بهمنی هم مشترکا سوم شدند.
در بخش طراحی و صفحه ارایی آوا امیرفضلی از خبر شمال اول ، منیره سادات تقوی از تیتر هفته دوم و سیده سکینه رسولی
سید روح ا... شجاعی کیاسری مشترکا سوم شدند.
در بخش ویژه شعار سال راحله حاجیان اول و محدثه اکبری از خبرگزاری فارس نفر دوم انتخاب شد.
در پایان با اهدای لوح سپاس از این نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.