شهاب روز بهانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهربنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی روز هفدهم خرداد ماه1396مورد تهاجم تروریستی کوردلانی قرار گرفت که بزدلانه به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی حمله کردند.
وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی بیان کرد: ایران اسلامی بارها از چنین آزمون هایی سرافراز بیرون آمده است اما کوردلان باید بدانند با چنین اقدامات شنیعی هرگز نخواهند توانست دراراده ی آهنین این ملت خلل وارد کنند.
روزبهانی بیان کرد: ضمن محکوم کردن این حرکت کوردلانه، شهادت شهدای این واقعه را به ملت بزرگ ایران و خانواده های مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
روزبهانی با اشاره به شهادت یکی از فرهنگیان لرستانی دراین حادثه تروریستی افزود: هانیه اکبری آموزشیار نهضت سوادآموزی لرستان بود که روز گذشته در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید.
وی تاکید کرد: این حادثه موجب وحدت و یکپارچگی ملی در ایران خواهد شد و عزم ملت را برای حفظ تمامیت و سرافرازی این سرزمین جزم خواهد کرد.
روزبهانی با اشاره به اینکه دشمن در طول 38 سال ازعمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در صدد آسیب رساندن به ملت ایران بوده است، اما تاکنون همان گونه که امام فرمودند نتوانسته هیچ غلطی بکند و از این به بعد نیز نخواهد توانست.
در حوادث تروریستی 17 خردادماه مجلس شورای اسلامی ومرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) 13 تن شهید و 44 تن مجروح شدند.
به گزارش ایرنا 2 تن ازاین شهدا و یک تن از مجروحان این حادثه تروریستی اهل استان لرستان هستند.
مسئولیت این حوادث تروریستی را گروه تکفیری داعش برعهده گرفته است.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.